Äventyr till Farsta!

Nu har jag landat i datorstolen igen. Imorse ringde klockan redan halv 9. Jag och min man släpade oss upp och tog en dusch och lite frukost. Sedan bar det av till ishallen där vi plockade upp lillskiten och sedan fortsatte färden mot Farsta. Eller.. Det var meningen att vi skulle hamna där men redan vid Ösmo så sa lillskiten att han mådde illa och ville hem. Så det var bara att vända och åka hemåt.

Jag och Linus bestämde oss för att ändå åka till Farsta och kika lite, bara för att göra något liksom. Så det gjorde vi. Jag fick med mig ett par bruna strumpbyxor som jag tänkt ha på julafton.

Efter ett tag började magarna skrika efter mat så vi packade in oss i bilen och åkte till Handen där vi åt på Subway - Riktigt äckligt gott!! Munorgasm så det skriker om det. En sesam-macka med kyckling, sallad, gurka och currysås <3.

Det var min och Linus dag i en sammanfattning! Vad har ni gjort idag?

2008-12-21 @ 15:23:25 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Marie

låter mysigt :) lillskiten, din lillebror? :)

jag o baby, mamma o pappa var i stan o så. Alice, Kevin o Robin från idol var där men kollade inte på dem eftersom det var så jävla mycket folk :)

2008-12-21 @ 16:25:53
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback