cosmonova med klassen!

God morgon!

Idag är klumpen som jag har varje dag i magen, borta! För idag ska jag äntligen få träffa min älskade klass igen. Vi har inte setts på två veckor och det känns! Det blir Cosmonova idag,"Människokroppen" som jag sett 2 gånger tidigare. Det är inte det mysigaste att se, speciellt inte om man ska äta efteråt, haha!

image1488

Det kommer bli en toppendag med tjejorna! :)
Hoppas ni får en lika bra dag som jag kommer att ha,
Puss & Kram!
2008-02-19 @ 07:08:08 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Emelie

Godmorgon, hoppas du får en bra dag

2008-02-19 @ 07:43:34
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Majken.

haha :) tack,
nja dagen har gått lite up och ner. Har precis kommit hem från boxercise och är jättetrött och så ringer tjejerna och säger att dom kommer och hämtar mig om tjugo minuter för att vi har match. Och jag som redan är helt slut, haha! :)
kram

2008-02-19 @ 17:42:36
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback