skolavslutning!

Hej på er sockertoppar!

Hoppas ni alla sovit gott!
Idag är det skolavslutning som står på schemat, härliga tider! Vi ska träffas i skolan klockan nio för att fika och sedan se på esteternas sommarshow. Efter allt är slut åker jag hem för att sola på altanen (Såklart!) och ikväll har min brorsa Bal (han slutar nian nästa vecka!) så jag ska med och lämna av honom för att kika på hur fina alla är! Nostalgivarning på det.

Ikväll bär det även av till storstaden för utgång med lite nära och kära! Den här dagen kommer bli toppen!

Nu måste jag göra mig iordning, ha en fin dag!
2008-06-05 @ 07:16:25 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louie

Vi har sommarlov nu! ;) i 81 dagar! :D yeeeey!



2008-06-05 @ 08:20:59
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback