idag ska jag göra av med pengar!!

God morgon!

Idag finns det snö i en större mängd än igår, helt sinnessjukt. Men det är väl bara att gilla läget ett tag framöver.. 

Jag vaknade vid åtta och kunde inte somna om så jag har legat och läst Mina Hemligheter - så bra bok!! Det är samma författare som skrivit En Shopaholics bekännelser osv. 
 
Idag blir det stan och shopping (!!) med Anna & Tessan :). Jag är ute efter skor och lite nya kläder. Jag har gått och varit shoppingsugen hur länge som helst pga att jag faktiskt måste spara lite pengar ibland också. Så nu rusar adrenalinet, haha! Är ni lika shoppinggalen som jag? 

image1602
2008-03-25 @ 09:48:39 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Ronja

Jaa fyfaaan! Shoppa är det absolut bästa jag vet!
tyvärr har jag typ aldrig pengar >

2008-03-25 @ 15:01:32
Postat av: Marie

älskar att shoppa :D höhö

2008-03-25 @ 15:30:02
URL: http://marieJHk.blogg.se
Postat av: Malin

Cool bild :) Alltså jag älskar att shoppa men mina kompisar shoppar aldrig och jag vill inte åka ensam och shoppa :(

2008-03-29 @ 09:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback