varning för mycket text!

Hej på er!

Dålig uppdatering verkar vara min melodi på senaste tiden.
Igår var jag med Oscar inne i stan och jag hittade det jag var ute efter förutom ett par vita tygskor som jag hittade idag! Efter stan igår så var vi hemma här en sväng och jag bytte väska och sen bar det av hem till honom där det vankades filmkväll. Vi såg 2 filmer "Are you scared" och "Haunted forest" som inte var riktigt bra eller läskig någon av dem - besvikelse. Men sällskapet var det bästa så det var helt perfa!
Imorse vaknade jag upp brevid älsk redan klockan sex utav att det var ljust i rummet och kunde inte somna om! Men jag klagar inte, fick ligga där och titta på mitt älsk som sov så sött!

Vid halv 12 idag hoppade jag på tåget med Anna för en liten shoppingtur i Handen. Där hittade jag lite smått och gott och vi lunchade på McDonalds.

Nu är jag hemma och vädret är helt underbart! Ska övningsköra upp och hämta pizza om en liten stund!
Hur har eran dag varit hittils?
2008-05-03 @ 17:05:14 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback