Jag vill skriva något som betyder något.

Hej på er!

Jag har återigen tappat inspirationen till att hålla igång bloggen med uppdateringar varje dag. Det känns som att min blogg blivit mer och mer ointressant och meningslös. Jag vill skriva något som betyder något för mig, och som kanske även kan betyda något för er!

Därför kommer jag kika in med ett inlägg då och då tills det att jag vet hur jag vill göra med den. Jag vill absolut inte sluta blogga, men jag måste hitta något som jag vill skriva om. Inte bara om vad jag gjort under dagen.

Vad skulle ni vilja läsa om? Vad får er att stanna kvar och läsa en blogg?
2008-11-18 @ 14:27:19 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Om du slutar bloggar, så går bloggvärlden under! Helt seriöst!!!!!!!!



Det gör inte så mycket att du inte uppdaterar så mycket nu, för det enda inlägg jag väntar på är det med att det rosa kortet äntligen blivit ditt! :D

2008-11-18 @ 16:55:57
URL: http://louiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback