Hemma i småstadsidyllen!

Hello you sweet bloggers! Mojsan är hemma igen och jag vet att ni saknat mig! Min helg har varit helt underbar tillsammans med Linus. Vi har ätit gott, myst, varit på bio och målat på varandra med kroppschoklad! (Oj då!) En helt underbar helg och den mannen är verkligen allt som jag någonsin kunnat önska mig! Mmmmmm <3

Hur var eran alla hjärtans dag?
Min bror fyllde förövrigt 17 år igår och är ett riktigt kärleksbarn. Grattis pussgurking! Av mig fick han en snygg T-shirt (ungefär som vanligt) men kläder kan man faktiskt inte få för mycket av, eller hur? Men herregud vad jag börjar känna mig gammal. Han är för sjutton 17 år nu. När hände det? I mina ögon är han typ.. tolv! Men det är klart, jag är snart nitton och han blir ju också äldre. Inga undantag här inte!


Här var vi inte kaxiga!
2009-02-15 @ 18:56:51 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

haha nej vad söt bild! :D

Det är samma sak här, småsykonen växer fort... min bror fyller för tusan 18 iår :O



(varför kan jag inte skriva in min bloggaadress ibland? haha.)

2009-02-15 @ 19:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback