Konstigheter!

Vissa dagar så känns allting bra konstigt. Idag är en sådan dag. Jag vaknade upp i ett "nytt" rum, där sängen bytt placering. Jag tittade på en vägg som plötsligt är blombeklädd. Det var ovant helt enkelt..  Konstigheterna fortsätter när jag sms:ar Linus och inte får svar på ett bra tag. Vad nu detta tänkte jag samtidigt som nattens dröm gjorde sig påmind. I drömmen hade vi nämligen en liten fight. Men efter att jag sanlat tankarna så kom jag på att han faktiskt håller i ett Lan som ingår i deras projektarbete, Såklart att han inte svarar på en gång, Det har jag full förståelse för. Men det har känts väldigt udda hela dagen iochmed att vi är van att sms:en avlöser varandra under i stort sett hela dygnet (förutom när vi sover).

Nu sitter jag här i min säng med pappas dator i knät. Jag sitter och tänker på ingenting speciellt och egentligen vet jag inte varför jag ens skriver detta inlägg. Det är bara luddigt och konstigt! Men ja, ibland känns det bra att dela med sig.

Jag fick just sms, så nu ska jag åka ochh bowla med de från pizzerian (där jag jobbade förut).
Ha en bra kväll och glöm inte förspelet!
2009-02-06 @ 22:01:47 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

hihih, vad roligt att bowla. Vill jag med, eller vill ut och roa mig, har inte h'nt på år och dar. Fast 28e då blire kalas för hela slanten... ;D weeeeeeeeeeehoooow! :P Göm mobilen ;) hahaha, skoja.



kommer du inte in på msn snart? ;) är lite dött där..

2009-02-06 @ 22:32:30
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: Marie

usch, hoppas du känner dig bättre nu!

nä jag har ju inte sett den än ;)

2009-02-06 @ 23:12:26
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback