Ont i magen!!

God morgon på er! Nu kanske ni undrar vad jag för hemma? Saken är den att klockan ringde 04.45 och jag hade då lyckats sova i kanske tjugo minuter - på hela natten. Som om inte det vore nog så gjorde magen något fruktansvärt ont. Jag vet inte varför. Om det är pga. praktiken eller något annat. Jag kunde bara inte ta mig upp! Så jag är hemma idag.

Känns dock inte bra det heller. Men jag klarade inte att ta mig upp och åka dit idag. Det är för jobbigt! Men det måste man väl förstå? Jag vill inte se de sjuka människorna. Jag vill verkligen inte vara där. Men det känns som att det inte är någon som förstår det. Jo, Anna förstår det. Men inte dem man vill ska förstå. Typ, mamma och hon som ordnat praktiken.. Men nu är jag hemma pga att jag mår för dåligt för att ens gå dit. Kanske kan de förstå nu?
2009-02-10 @ 10:19:52 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Exakt samma för mig :O

wtf liksom?

2009-02-10 @ 11:35:50
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback