Bildanalys, sedan är det slut!

Nu sitter jag här i skolans bibliotek och ska göra en bildanalys av en tavla som finns på Moderna museet. Det enda jag har kvar att göra i bilden. Kursen tar slut nu och så gör även ångesten. Jag tycker inte om bild vilket ni säkert uppfattat under hösten?! Men nu är det snart över och jag ler redan. Bara en ynka analys kvar..

Dagen i övrigt har varit väldigt skön den med. Hade prov i Islam och det gick faktiskt bra trots att mina pluggtimmar var lika med noll. Men religion är ju ett av de ämnen som man typ alltid läst. Sedan man var en liten mellanstadiekid!

Njaa, nu måste jag nog börja med analysen så jag kommer härifrån någongång!

You know you love me,
Mojsan!
2009-01-09 @ 12:48:32 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Jag blir knäpp!! Har försökt kommentera inlägget under jätteofta, men det går inte! :(



Iaf, haha, skönt att bilden är över... jag har förstått att du inte älskat det precis ! :P hehe, vad händer i helgen?

2009-01-09 @ 13:59:55
URL: http://louiiiiise.blogg.se/
Postat av: Marie

nämen bild är ju så kul :D

2009-01-09 @ 14:07:01
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback