Hjälplös stackare!

Äh jag känner mig helt tappad bakom någonting så jag får vänta till brorsan kommer hem innan jag formaterar om någonting. Fan vad jag hatar att inte veta hur man gör vissa saker. För visst skulle allt vara mycket lättare om man visste hur man formaterade om datorn, hur man bytte proppar, hur man bytte däck på bilen, hur man lagade en motor? Ja, då skulle man inte behöva ta hjälp utav någon, kille.. För det är faktiskt dem man frågar. Sin brorsa, pojkvän eller pappa!

Nej jag ska lära mig allt sånt själv! Slippa vara en liten hjälplös människa.
Fast å andra sidan.. Varför ska jag smutsa ner mig under bilen? Det finns killarna där för.. Men att lösa så simpla saker som att formatera om datorn.. Det ska jag fanimig lära mig snarast!
2009-01-28 @ 11:44:57 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Jösses, jag borde nog också lära mig sådant! (a) ;)

2009-01-28 @ 15:07:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback