Jag ska packa ner mitt rum i lådor!

Jag har råkat ut för ett elakt virus, eller min dator har. Den stängs av på de mest olämpliga tillfällena och den är segare än segast till och från. Nu har jag tröttnat och bestämt mig för att omformatera hela lådan. Så nu sitter jag och lägger över det jag vill ha kvar på en extern hårddisk. Filmerna tar sin lilla tid att lägga över, men tid är något jag har just nu.

Är hemma från praktiken även idag. Med ont i magen (mensvärk men på de mest konstiga ställena och något otroligt utbrett), förkyld, ont i halsen och lite feber. Så ja, tiden har jag! Jag ska även börja packa ner mitt rum i lådor.. Pappa ska nämligen börja tapetsera och måla om i helgen så sakerna måste ut. Gud vad mitt rum kommer bli fin efteråt! Jag lovar att visa er för och efter-bilder.

Nu ska jag läsa igenom lite bloggar innan datorn får sig en rejäl genomrensning!
Hur är det med er såhär dags?
2009-01-28 @ 11:10:17 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback