Lördag 24 januari 2009


Nyår 2007.

God morgon sunshines!
Är det inte typiskt att vakna redan halv åtta när man ställt in sig på att kunna sova länge utan att ställa någon klocka? Det är surt ska jag säga er. Speciellt när man vill sova mer men inte kan. Ja ja, nu har jag varit vaken i 2,5 timme och skallen dunkar! Får proppa i mig alvedon innan jag börjar dagen.

Idag kommer min älskade pojkvän till mig! Gud vad vi ska mysa med varandra. Vi är hemma med min minstingbror ikväll så det blir nog lite Twister och film. Hur bra låter inte det på en lördagkväll?

Nej nu ska jag nog få i mig något ätbart, magen för ett jäkla liv!
Vad ska ni göra idag?
2009-01-24 @ 10:02:39 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback