Torsdag 15 januari!

Gud vad skönt det var att få sova idag. Jag gick upp lite innan nio och var nästan helt utvilad. Gjorde iordning frukost och även middag till idag och lunch till imorgon - Man får inte vara dum!

Idag bär det av till staden med tolv-tåget då vi börjar halv två. Slutar gör vi halv tio ikväll och då åker vi hem till min mosters lägenhet som ligger ca sex minuter ifrån sös. Där är det tänkt att vi ska sova de dagar vi jobbar sent och sedan börjar tidigt dagen därpå. Det är jäkligt skönt faktiskt för annars kommer vi inte hem förrän elva-halv tolv och ska sedan upp vid fem igen. Det hade jag aldrig orkat med!

Nej nu ska jag packa väskor och grejer, åker till Linus imorgon så blir borta tills på söndag!
2009-01-15 @ 10:07:35 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Marie

låter bra :)

kul o träffa din pojkvän :)

2009-01-15 @ 12:29:48
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback