Fujifilm!



Nu är jag tillbaka en snabbis för att tipsa er lite där ute i bloggvärlden. Sitter här i dalarna hos min vän Erica, och gissa vad hon har hittat för erbjudande? *glad reklamröst*. Hos FUJIFILM får du en fotobok helt gratis – bara du skriver om den på din blogg!

Klart jag tar chansen, för vem vill inte ha en fotobok? ;) Jag har tänkt på det aslänge, men det är ju ganska dyrt… Men detta är ju toppen! Du kan fylla den med dina egna bilder, lägga in egen text och designa allt precis som du vill ha den, och sedan, BAM! Rakt ner i brevlådan.

Är kvalitén bra så är det klart att jag i framtiden kommer att beställa fler produkter från FUJIFILM! Vill du också ha en gratis fotobok? Då är det bara att klicka på denna länk och skriva om den i din blogg, 100 ord ;).
2009-08-20 @ 23:11:49 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback