Sjukdag!

God morgon sisådär nästan 6 timmar senare!
Jag blev hemma idag iallafall. Med bomullshuvud, ont i halsen, hosta och förkylning! Superhärligt.. Jag får faktiskt dåligt samvete som inte är på praktiken, även fast jag inte trivs där och helst av allt bara vill vara hemma. Men ja, det känns dumt ändå. Måste ringa dit och säga att jag är sjuk, annars kommer jag gå med en klump i magen hela dagen.

Jag får se om jag går imorgon, känns ju ganska värdelöst ifall jag åker dit och de skickar hem mig för att jag är förkyld med tanke på patienterna. Ja ja, det löser sig imorgon!

Hur mår ni idag sunshines?


Man blir helt klart sjuk på Sös!
2009-02-17 @ 10:40:39 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anna

Haha snygga vi är! :D

2009-02-18 @ 09:53:44
URL: http://mashram.blogg.se/
Postat av: Marie

nä du har aldrig nämnt det faktiskt. My, gulligt namn fan :)

när har du lov?

2009-02-18 @ 14:59:32
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback