Hej

Har tänkt ungefär varje dag om jag ska ta och skriva här, men har inte riktigt blivit av..
MEn nu kände jag att det var dags att lätta på hjärtat lite. Eller rättare sagt hjärnan!
Jag kommer inte nämna namn när jag skriver här! Personerna är anonyma..

Mycket har hänt.. död släkting :(, begravning nästa vecka, det gör så jävla ont. då är det att ta farväl på riktigt. hur kan man göra det? ta farväl av någon som alltid alltid funnits där, från ens första timmar.. Kan inte förstå. jag vill inte.. vill att han ska finnas kvar. Men vem vill egentligen ta farväl av en nära släkting? AHH blir galen, varför kan itne välrden vara rättvis? varför måste man dö? så jävla fel att ta en människa som ska leva mer.  inte dö! men det går såklart inte att göra något åt.. men jag tror faktiskt inte man försvinner helt.. tror att man fortfarande finns. att dom döda ser oss! Att man fortsätter leva, men på ett annat ställe. men att man fortfarande har viss kontakt med sin familj och så.. låter kanske sjukt. Men det är vad jag tror och jag mår bättre av att tänka så. för då känns det inte lika hemskt. som när man säger att det inte finns något liv efter döden. att allt bara tar slut och  blit svart.. hemskt!

Det var skönt att skriva av sig. Mer kommer komma! men inte nu. för jobbigt..
Här är mina nya vän :)
2006-04-21 @ 20:17:25 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback