Tomhet.

Idag var det. Eller Den kanske man säger - begravningen!
Har aldrig vart med om något värre. Riktigt jobbigt. Du låg där i kistan :'(. Allt det prästen sa om dig! fan..
"46 år fick han och hans fru tillsammans. Och tillsammans fick dom uppleva 3 barn, 10 barnbarn och ett barnbarnsbarn.." Fan helvete gubbjävel.. 4 barn ska det vara. 4!! Bara för att ett är borta, betydr det inte att han aldrig funnits .. När han sa det nästan skrek jag!  Jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv.. Tror inte jag nånsin kommer göra det heller igen. Inte på länge länge..  du låg i kistan :'(. Det var vackert trots att det var hemskt. dina favoritlåtar spelades.. och som prästen sa "Eran sorg blir till hans frid.." . Du kommer alltid finnas i våra hjärtan och minnen , ALLTID!!  en dag träffas vi igen.. Jag ska leva för dig och din son, min farbror!   Ni togs alldeles för fort.. Jag ska leva åt er med! Det lovar jag.. Älskar dig!! Älskar er..

Idag kom jag på hur mycket familjen, släkten och vännerna verkligen betyder..
Jag satt och höll i kusinbarnet 11 månader.. Hon kollade mig in i ögonen med sina alldeles blå ögon. Hon la huvet lite så sne och liksom kollade på mig precis som att hon försökte se vad jag tänkte.. Sen fick jag ett av hennes underbara leende. och hon sträckte ut armarna mot mig.. Underbara unge!! Världens finaste tjej!  När jag sitter med henne så inser jag att jag har alt jag behöver just nu. Min famlilj, släkt och mina vänner.. Tjejen, du är ljuset i mitt liv <3
2006-04-29 @ 00:07:35 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback