long time ago.

Nu var det ruskigt länge sen jag skrev.. Jag får nästan dåligt samvete när jag itne skriver här. Varför vet jag inte, kan ju inte vara en människa som är intresserad av det jag skriver?! Men det känns bra att sitta och skriva av sig lite ibland även fast det bara är till datan! Men det känns som att det är något bra, att någon endå läser och tycker om att göra det..

Det har hänt en massa saker.. Jag har vart i Dalarna. Höll på dö av hemlängtan :/. Vill inte ens prata om tiden där uppe.. Så Inga Kommentarer om det!

Just nu sitter jag och lyssnar på I belong to you med Eros Ramazotti och Anastacia. ÄLSKAR den låten..
DEn är så underbar!! Och så tänker jag på älskling. JAg älskar dig mer än vad jag kan säga. Inga ord räcker till! Min kärlek till dig är obeskrivlig!! Du är mitt allt.. Min värld, mitt liv!! Jag älskar dig gubben!! <3
2006-08-20 @ 00:29:31 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback