Last thing on my mind.


"With you
How I long for you"

Hade inställd italienska idag, skönt. Började 12.35 , men jag åkte till skolan så att jag var där till 11, för att äta lunch med resten :). Sen efter den lååånga lunchen så hade vi idrott och vi spelade volleyboll och badminton. Byggkillarna var med på våran lektion för dom hade håltimme. Och då frågade Micke om vi inte kunde "vårda" dom. Haha.  Och så tyckte han att det kunde vara bra att umgås med motsatta könet, eftersom vi är en klass med bara tjejer (dom 3 killarna i klassen räknas aldrig med.) och så byggklassen som är enbart killar. Det var lite kul !!Sen hade vi tråkig matte. Statistik är fan det enda inom matten som jag kan :S. Provet nästa vecka kommer gå käpprätt åt helvete!!


Jag satt nyss och läste på Jonas Gardells sida. Hans blogg (komikerns) och jag fick en sån lust att skriva, och aldrig sluta. Men jag kan inte. Orden vill inte ut. Och så måste jag plugga. Svenska och italienska..
Har svenska läxförhör imorgon. På ord som vi tatt från grekiskan. Massa konstiga ord som jag aldrig hört talas om, men det ska nog gå bra!!

Återkommer kanske senare med något.. vem vet?
2006-12-06 @ 17:56:20 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback