Måndag.

Long time no see..
Jag har haft massa som jag velat skriva, men har inte kunnat. Tankarna har inte velat bli till ord. Inte här iallafall.  Och dom vill det fortfarande inte riktigt. MEn jag får på nåt sätt såligt samvete av att inte skriva :S, jättekonstigt.

Allt det som hänt dom senaste dagarna, Puh. Kan inte säga så mycket mer om det.

Jag har iallafall lärt mig att jag suger på att skriva Diktanalys, fyfan. Kan inte få mer än Kaaanske G.. Om jag har tur!!

I lördags träffade jag älskling, vi hyrde och såg på film :), mysigt.
Och igår så gick vi runt ringvägen.
Och idag var han med mig till optikern och sen gick vi hem till mig och myste <3
Allt är så jävla underbart, samtidigt som det ibland kan vara lite jobbigt av olika anledningar, men det är inget som inte går att lösa :).   Tillsammans klarar vi allt! Jag älskar dig Mattias <333


Imrogon ska klassen in till sthlm och gå på Nordiska museet. Gääääsp! Jag hatar museum..
Men sen efter ska jag och Anna gå och kolla lite i affärer :), så det blir kul.
Och ¨på onsdag har jag bara italienska :O, idrotten & Matten är inställda.. yeees..
Så då ska jag färga Annas hår :).

Och jag måste fortfarande börja på Engelska grejen.. men orkar verkligen inte. Kommer inte på något alls.
den får vänta lite till..

Nu blev det bara massa skit, men anyway..
2006-12-18 @ 18:38:01 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Josefine

Fast Nordiska är ju ganska trevligt. Jag tycker om själva byggnaden, den är mysig att gå omkring i :P

2006-12-20 @ 17:05:07
URL: http://rebelrebel.blogg.se/rebel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback