Wherever you will go.

"I go wherever you will go.."

Farsta och julklappshandling idag :). Det var trevligt, men så jävla mycket folk. Jag hittade iallafall något till alla jag skulle handla till, utom bejbi, men har en sak till han already, men ska handla en till! :), får se om jag kollar efter det imorgon, eller om jag väntar tills fredag!..   Träffade Mani i farsta med, lilla älskade Mani :). Jag saknar henne jättemycket!  Lilla bebisen var jättemegasöt :). åh!!

Jag saknar mig älskling massa massa! Han har middag hemma hos sig idag :( och imorgon ska han in till sthlm med sin familj :(. Så får inte träffa han på länge ju :(. ååååhhh...

Imorgon ska jag ner på julmarknaden om den fortf är imorgon? :O
Hoppas det.. Annars åker jag in till sthlm tror jag *-)..
Får se.. får alltid se!!

Ikväll ska jag iallafall se på Moulin rouge med mamma.. "Åh moulin rouge är imorgon. Jag dööör!" Mammas kommentar när hon såg att den var :P. Mamma lilla <3

Nu ska jag och se på Harry Potter med bror!

<3
2006-12-09 @ 20:50:56 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback