Ellu..

Nu sitter jag här, igen.. Har precis vaknat. Är inte ens trött längre :), har bara megalock för öronen :/.
Ska till Nicksta snart med Antonia. Hon fyller år idag med, GRATTIS! :D. Vi ska hem till henne senare, på kalas :P. Min bejbi kommer hem idag med :D. Åh, den här dagen blir bra! Det känner jag på mig.
Jag sitter och lyssnar på musik, just nu på Everytime we touch med Cascada, är kär och beroende av den låten, jag knarkar den. Den är mitt syre. HAHA. Nej det är Mattias som är det, mitt syre, mitt liv <3 Den här låten är så speciell!! Älskar den!! Nehej.. Nu ska jag ner och äta frukost, sen ringa till Antonian.. Sen blir det sol och bad några timmar innan kalas ;D. See ya!! :D
2006-07-19 @ 10:05:38 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback