Fredag.

Sitter här och lyssnar på Angels and airways. Ett nystartad band, med medlemm från Blink 182, kommer nu inte ihåg vem, sångare kanske?!? .. Älskling som sa att jag skulle tanka en låt med dom, så jag tankade flera :p. dom är faktiskt bra! Förvånande.. Brukar inte tycka om såna band. men jovars.. Takida är också bra! :) hehe..  Jag funderar på om jag ska gå och lägga mig snart, ska upp hyfsat tidigt, nio.. Ska till Gröna lund med kompis och älskling :). Det kommer bli roligt, ska försöka åka allt, något jag aldrig gjort förut! uops, vågar fan inte.. 

Idag har jag vart med antonia och vi har solat, först på nicksta men sen gick vi hem till mig och solade på min baksida, det var sjukt mycket skönare.. vi hade en blomspruta med vatten som vi sprejade oss med ;P. Nice! Jag har blitt brunare :D.

Nehej, nu ska jag nog ta och kila. ska läsa lite innan jag sover. Håller på att läsa Vattenmelonen med Marian Keyes. Eller jag har precis börjat. Men så långt jag läst så verkar den bra! :) Tjolahopp..
2006-07-21 @ 22:58:23 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback