FUCK!

Har ju läst i tidningarna nu i någon vecka om kriget i mellanöstern.
Och idag stod det att Israel bombat Libanon. Det gick en rysning genom kroppen. Tankarna gick direkt till bästa kompis. Hur är det med han? Hans familj? Hans nära? .. Sen blev jag arg. Arg på Israel, arg på USA, på Bush.. Arg på hela situationen! Hur fan ska det någonsin bli bättre om det bara fortsätter?
Jag läste mer om detta nu på nätet, såg även bilder. Är inte långt från tårar när jag skriver detta. Blir så lessen! Jag kan inte ens tänka mig hur det måste vara. Förjävligt.. Min bästa kompis hemland bombas och det är ingenting man kan göra åt det! :/. Känns för taskigt! Varför kan man inte bara komma fram till en lösning som funkar för alla? Varför ska man hålla på förstöra? Det värsta är inte att städer och sånt förstörs även fast det är sjukt hemskt. Det värsta är ju vad detta gör mot människor. Hur mycket det skadar och krossar människorna i dessa städer och även personer med länderna som sitt hemland. Som fortfarande har släkt och vänner på dessa ställen! Det är så hemskt!! Jag är så rädd att bästis ska tappa allt förstånd och åka dit. Jag är rädd för hur detta kommer påverka han, göra med han. Han är så förbannad. Jag är rädd! Jag vet vad han kan göra, vad han är villig att göra för sitt land! Inte för jag tror han skulle göra det. Men man vet aldrig. Just nu vet jag inte. Vem vet? Helvete.. INGEN vet!!

Tillägg: Bästis klarar detta. Han är den starkaste person jag någonsin känt! Han har vart med om mycket, tagit sig igenom otroligt mycket hemskt! Han om någon klarar sig. Även fast det är hårt!
Jag finns alltid för dig baby! Alltid alltid.. Vad som än händer! ”När allt känns svårt, så finns jag här för dig!” Jag älskar dig bästis!

Tänker på dig vännen <3
2006-07-13 @ 23:15:30 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback