sammanfattning.

Så sjukt  mycket har hänt. Vet inte vart jag ska börja ens!
2 veckor avklarade på jobbet, 2 kvar.. känns bra! Skönt som fan! Det är riktigt jobbigt..

Den 24/6 blev jag och Mattias tillsammans! Åh <3 Jag är så kär.. enda sen avslutningen har vi träffats varje dag, idag är första dagen vi inte träffats :O. men imorgon ska han med ut på sjön :), Jag är så lycklig! Känslorna blir bara starkare och starkare, har aldrig känt så här för någon förut, aldrig!! Känns underbart!
Vill vara där han är all the time.. ååååh, min pluttish!! <33 Du har mitt hjärta!!


Jag ska bli bättre att skriva här känner jag, har så mycket jag vill få ut, men det har gått för lång tid, det blir bara krånglit :/.

ÄLSKAR SOMMAREN!!!
2006-07-01 @ 21:27:41 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback