Hej

Mycket har hänt. Både bra och dåligt!
Såg Håkan förra tisdagen :D. överlycklig, det var tredje gången jag såg han :D. Han är underbar! När man sett han kan man dö lycklig :). fick massa fina bilder på han <3. Snart kommer han till skansen med och sen grönan :D. ska dit båda gångerna!! :)

Sen har jag träffat ---- med :). GLAAAD! Tycker verkligen om honom! åååååh..  vill träffa han mer!!

nu på tisdag är det Bal :). trevlans! väntat på det alla år jag gått på den skolan, alltså 10 år (a). och sen på torsdag är det... slut :(. jätteskönt men endå sorligt. har ju liksom gått där i 10 år!!  och nu delas alla upp åt olika h¨åll och kanter i sverige! :/ .  vissa kommer man ju självklart fortfarande träffa, men inte på samma sätt!! Den här avslutnginen kommer vara fylld med glädje och tårar!! NIAN SLUUUUT! :D

Det är sommar nu :D. solat hela helgen, weiii! blivit brun :D. kommer vara fint till balklänningen och sen avslutningsklänningen med :D dom är underbara :D jag är glad!!... men nånstans där inne så är jag inte det :/. det är konstigt, komlpicerat, förstår inte själv. Men ska ta reda på det, klarar inte av att "sjunka ner" dit igen :/. det skulle jag aldrig klara...

Manne- Jag älskar dig brorsan!! <3
2006-06-11 @ 18:50:27 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback