Jobb.

Idag började jag sommarjobbet. På Oljan, samma som förra året :). Känns bra men jävligt tungt! vill ju ha sommarlov. Kändes inte kul att gå upp i morse. Förra året var det lätt. Hade inte direkt någon att vara med efter bråk med bästa kompisarna och folk som var bortresta! Men nu när jag har så underbara personer som jag vill vara med hela tiden så känns det tungt, tungt, tungt!! Får bara hoppas dom här 4 veckorna går hyfsat fort..  Men iaf, det kändes bra att vara tillbaka där igen. Några var där förra året med så det är ju kompisar! :) Det är hårt jobb men endå slappt som tusan! Man jobbar lite, tar paus, jobbar lite, tar paus.. underbart! :D Maten är goooood :D. Allt är bra! förutom..SOMMARLOV! VILL HAAAAAA :'/. Men vill ha pengar med, så får stå ut. I helgen är det midsommar, så är lediga på fredag, då ska jag träffa mina puppinuppar :). HA EN TREVLIG SOMMAR ALLA! :)
2006-06-19 @ 20:10:21 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback