oops..

Nu har det hänt.. Jag har blivit kär! :$, ojojoj.. Eller är på god väg att bli, om jag inte redan är det? Vet inte riktigt. Har liksom aldrig vart kär på riktigt, bara EN enda gång (nästan). Jag blir inte kär, aldrig.. Men nu har det hänt! Dessa känslor jag har nu är på riktigt, dom är ÄKTA! mer ÄKTA än vad dom nånsin vart förut! Det här är inte framtvingat som så många andra gånger, det här har växt fram av sig självt. Det känns underbart! Personen är underbar, känslorna är underbara! Hur kommer det att gå? Det får vi se, jag vet ingenting, absolut ingenting ennu! .. Men jag hoppas så klart.. Lukten av honom finns här :/.. <3
2006-06-19 @ 19:59:41 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback