<3

Manne

Vi bråkar och så,
men jag älskar dig endå!
Manne, det här är till dig..

Den dagen du föddes
en ängel jag fick
Så liten, så hjälplös
Min egna bror
Manne, min ängel
Utan dig finns inte livet
Du betyder allt och mycket mer

En ängel från himlen
Sänd till mig
Jag ska skydda dig
Jag ska älska dig
Min lilla ängel

När du ser på mig
och jag ser på dig
Kan du känna vad jag känner?
Jag gör allt för dig
Du är min lillebror
Jag älskar dig som ingen kan

Förstår du så långt?

En ängel från himlen
Sänd till mig
Jag ska skydda dig
Jag ska älska dig
Min lilla ängel

Utan dig spelar inget någon roll
Du förgyller mina dagar
Jag finns alltid för dig
Dör för dig

En ängel från himlen
Sänd till mig
Jag ska skydda dig
Jag ska älska dig
Min lilla ängel

Manne, jag älskar dig..

----------------------------------------------
Denna är till dig Manne, jag älskar dig mer än livet! Du betyder allt på denna jorden! Utan dig finns inte jag, livet existerar inte då! Jag finns alltid för dig, hoppas du förstår det! <3
2006-05-05 @ 21:32:12 Texter Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback