ellu

 
Sixteen is a terrible age, and while I
walked around with the conviction that
I was somehow more grown-up than my
classmates, the truth was that I had
merely found a different way of being young..



Idag fick jag ett brev från BUP :/. Min skolläkare skickade en remiss dit förut. Och nu har jag fått tid där.
Vet inte om jag vill gå dit längre. Vill inte börja om igen med massa samtal och riva upp allt igen. Kanske bara blir värre. Men samtidigt, jag behöver ju bearbeta saker för att sen kunna glömma och gå vidare, men det är sjukt svårt. Hur ska man veta vad soim är bäst? Jag vill men jag vill inte. Just nu känner jag ett starkt NEJ! Jag vill inte, vill inte att någon ska få veta saker om mig. Nej orkar inte gå igenom det igen..
Jag klarar det här själv :). Har gjort det hittils!! Jag mår bra :)
2006-05-12 @ 19:54:15 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback