halloj

Kan man ge sig själv utan att helt förlora sig?
Asså. Problemo in my lifeo..
Jag vet inte vad jag ska göra :/. Jag vill träffa dig, det vill jag.. Men endå.. Det tar emot för att jag vet att du bara vill ha en enda sak, men kanske är det vad jag vill med? Ja det är de, men endå känns det inte helt bra. Kommer bara bli sårad, men endå, hur då? Jag vill endå inte ha något mer.. Hmm.. Får träffa dig och sen se efteråt! Ingenting som säger att jag MÅSTE träffa dig igen efter sen..

Jag gillar ju dig och dig :/. aahh.. varför sätter jag mig alltid i denna sits? När det blir att välja mellan personer. Vad tycker och känner ni? En av er vet jag, du tycker om mig med, men det är komplicerat, du vill nog inte mer än vad det är nu :/. Åhhh, jag vill bara veta, veta allt!! SKule vara så mycket lättare..

Snart spricker det.,, kan det inte göra det fort så att det är över sen, så slipper jag den här känslan i kroppen.. Har en sån där obehaglig känsla i kroppen, en "helveteskänsla" som jag känt så många gånger förut.. Antingen spricker det snart så det kommer ut med tårarna, och sen är det bra igen tills nästa gång, eller så byggs det upp mer och sen blir det en ångestattack som är så jobbiga :/. Eller så blir det vara värre av hela pannkakan. Bara det löser sig snart, orkar inte med denna känslan, hur jobbigt som helst..
håller på börja gråta för minsta lilla sak. Nästa gång detr händer ska jag bara låta det komma, oavsett.
Så jag kan vara mig själv igen :)

Lordi vann ESC, det var riktigt coolt :D, satt och kollade med brorsan, han älskar dom! Jag hejjade på Danmark "Twist of love", den tyckte jag var bäst. Men sen hejjade jag på Finland :D.. då vet vi hur alla kommer se ut och låta nästa år :P heheh..

2006-05-21 @ 19:14:24 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback