Hej

Jag känner att jag inte hör hemma bland vissa personer. Att jag är så mycket mer än dom. Helt fel och taskigt att säga, jag vet. Men det är så jag känner, ska jag bara neka till det, låtsas att det inte finns? Det går inte, jag kan inte gör så mot mig själv mer. Låtsas att saker inte finns, saker som jag går och tänker på, som skapar problem. Mest inombords, jag kvävs. Måste få luft, snabbt!! Luft.. Jag stänger alltid in saker i mig själv, släpper inte ut det. Men det är fan slut med det nu. Jag ska börja släppa ut saker. Orkar inte lida mer, ingen ser det men det finns där. Jag lider, av mina tankar, mina känslor, ja alltihop! Hela situationen. Det känns som att jag inte ska vara "där jag är". Att jag på något sät, medvetet eller omedvetet? lämnat platsen.. Jag känner att vissa personer fortfarande står på samma ställe som för ett år sedan. Dom är fortfarande vad dom var, inte utvecklats,  förändrats. På ett år har jag blivit en helt annan person, ibland i vissa situationer känner jag inte igen mig själv. Ibland är det läskigt, men också skönt. Läskigt just för att jag inte känner igen mig själv ibland, blir faktiskt skrämd av det. Skönt är det för att jag är påväg att "hitta" mig själv, finna vem jag är! Den senaste veckan har jag upptäck och kommit på saker om mig själv som ändrat mig. Jag har växt, som person. Jag har insett saker som gör det lättare att reflektera över mig själv och mitt liv och personerna runt mig. Och att jag utvecklas, inte bara står och stampar på samma ställe längre. Det är över. Tiderna är förbi.. Jag vill härifrån, börja om.. Nu!
2006-05-09 @ 18:09:59 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback