Paris by night

Paris by night

I helgen 25-28 maj var jag i Paris med franskagruppen. vi var 6 styckna som åkte.
Det var UNDERBART!! Var livrädd när vi flög men annars var det super. Åh, längtar tillbaka så jävla mycket.. Typ allt hände oss hahah:
 Det första som hände när vi kom till Paris och skulle åka Metron (tunnelbana) Så kom det på 2 tjejer med en tant. Det var.. horor.. Dom satt och kollade på oss. Det var rktigt obehagligt att se sådär. Man mådde dåligt efteråt.
Vi hann med MASSA saker, Eiffeltornet, känslan att stå där och vara där går inte att beskriva, den måste upplevas. Vi var vid Mon matre, sacre couer, boubour, triumfbågen, champ sylisee, pigalle, mouling rouge, louvren .. vi shoppade massa och gick HELA TIDEN. blev uppraggade av fransmän ALL THE TIME!!  fick min första "fransmanskyss" :P moahah, han var supersöt!! Åhh ... Askul var det, och franskan funkade bra :) vi såg robert ashberg med och tog kort med han, sen så blev en tjej pullad av sin pojkvän MITT på öppen gata hahaha, det var helgens skratt..
    åååhh, vill tillbaka, skulle stannat där. Där mådde jag bra :/ . Dit ska jhag tillbaka, snart hoppas jag <3
2006-05-31 @ 14:34:51 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback