Paris och panik.

Åhhh :'/. Ska till Paris imorgon. 18.25 går flyget från Skavsta. ska dit med Franskagruppen, vi är 6 styckna som åker. jippie, har längtat länge och nu är det dags. Ett problem.. Jag är.. Rädd!?! Panik .. Åhh, jag säger det itne till någon, utan när dom frågar så är det "Nej jag är inte nervös alls." fast jag egentligen håller på gå sönder, är så jävla nervös. Inte för att komma till ett annat land långt bort, nej det är ingen fara. Men för den här att.. vara uppe i luften grejen!  Uuusch. jag har aldrig vart flygrädd eller något förut, men nu så POFF som ett slag i magen. shiiit.. Jag  skakar.. PANIIIK! vet itne vart jag ska ta vägen, vill bara gå till mamma och säga "jag vågar inte!" och sen börja gråta. Men nej det kan jag ju inte. Jag ska till Paris vafan :). hur ofta händer det? och med kompisar och shopping?! :) Lär dröja innan jag kommer dit igen..
   Jag kommer sakna lillbrosan så otroligt mycket, vi ör bara borta i 4 dagar, men det kommer vara som 2 år. Han är ju mitt liv! Min styrka! Kommer gråta när jag säger hejdå och kramar han! Vem vet liksom..
GAAAH KÄFTEN PÅ MIG!! DET KOMMER GÅ BRA! PANIK!  nej nu måste jag gå och andas nånstans.. au revoir!
2006-05-24 @ 22:27:17 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback