Fredag

Äntligen fredag! Härligt.. MEN imorgon måste jag endå gå upp tidigt eftersom det är Öppet Hus, ska vara på skolan halv 10 redan! Gäsp.. Men det får funka, vi är ju lediga på måndag :)

Idag gick dagen fort.. dagen började med Italienska, det går lättare och lättare . Jag kan nästan :D. 
Fortsatte med social omsorg där vi fick ett nytt grupparbete som ska vara klart om 4 veckor, det är ett stort :O. Min grupp som består av Mig, Anna, Denise och (Jannike?) ska göra om Ryggmärgskador från olyckor. Intressant intressant!! Sen hade vi lunch - pannkakor.. Sen engelska där vi fortsatte med ett häfte, jag har bara en sida kvar :O. Jag känner mig riktgit duktigt just nu :D, och så har jag ett starkt och stabilt VG, redan :D!! Riktgit stolt faktiskt utan att skryta!  Sista lektionen var svenska, där vi fortsatte med Grekisk litteratur.Vi läste om hektors död. Sen delade vi in oss i grupper för att göra ett grupparbete även här. Vi ska jämföra och analysera hektors död från filmen och ursprungstexten! Det är ganska intressant faktiskt,och ja, det kommer faktiskt från mig :O!! Men det ska gå bra, bra betyg ska det bli :).

Sen senare på kvällen efter massa ringande fram och tillbaka träffades jag, Mattias, Antonia och Nobel, vi gixk till kvantum och handla godis :). Sen gick vi runt lite.Sen tog jag och älskling bussen hem :)
Och nu siter jag och lyssnar på nynertankad musik och lite låtar som är skickade :). Ska snart gå, måste upp tidigt imorn :/. Men på kvällen blir det kult, hem till Anna :). Som by the way vill, tillsamans med Denise slåss om delad vårdnad om mig med älskling, för dom tycker jag är för myckjet med honom :P! sötingar!

Sov gott, se you later <3
2006-11-17 @ 22:41:23 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

MY, var inte så glad över att du är klar med det där häftet:P.
Ska jag berätta vad ni ska göra nu?
Ni ska gå igenom HEEELA häftet.
Högt i klassrummet, ett ord i taget.
Vet du vad? sedan ska ni ha prov på det! :O.
Jag fattar inte hur man ska få in det där häftet i skallen:P.

Hur kan du veta ditt betyg förresten? :O.

2006-11-18 @ 09:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback