It's dangerous..

Dagen började med en fet huvudvärk och trötthet. Jag gick till bussen, som redan var full :O, massa små dagisbarn, jättesöta, dom skulle på något kalas för 4 åringar hörde jag :P.
Sen kom bussen till estö, men.. Ingen Antonia.. Som alltid på onsdagar och fredagar?!?!!?!!?!?!?!?!
Sen kom jag ialla fall till skolan och hade Italienska-prov första lektionen, det gick riktigt bra :), 2-3 fel bara :O jag är sjukt stolt över mig själv!!  Jag vet att jag skriivt det i många tidigare men det är för att det händer typ.. aldrig!! Så nu när det händer så måste jag nämna det !

Sen var dagen seg seg seg.. Fick till lunch, blää.. Erica joinade oss på lunchen med :). Sen när vi skulle gå kom älskling och han var lite med mig på rasten innan han gick ner till underjorden för att göra klart ett bildspel? :/
Vi hade idrott, teori.  och sen Matte.. Sen slut på seg dag .. Så kom älskling och vi gick till bussen och åkte hem :)

Under dagen hbörjade jag må sämre och sämre.. Ont i halsen, huvet, öronen, förkyld, feber..
Jag får verkligen inte bli sjuk nu, jag kan inte.. Vi har två grupparbeten , ena STORT som ska vara klart i slutet av näst vecka och redovisas vecka efter.. Jag har inte råd att bli sjuk! Inte nu.. Kan ta det sen!

Jag har även massa panik inför julklappsköp. Jag har INGEN aning vad jag ska köpa till folk, eller.. till mamma och pappa vet jag. Men resten då? ..
Speciellt till älskling. Vi har ett halvår på julafton med, så det måste vara något speciellt, och jag är verkligen inte bra på sånt. Jag har verkligen ingen fantasi :S, jag är inte heller särskilt romantisk av mig så jag har svårt för sånt där. Men nånting bra och speciellt ska det bli :). Kom gärna med tips ;)!

Slut skrivet nu.. Ska äta, sen lägga mig i sängen ett tag, sen senare är det OC :)

Ha det bra!! <3
2006-11-22 @ 17:55:54 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback