Lördag.

Sitter här och lyssnar på My heart will go on med Celine Dion och pratar med några på msn.
Väntar på att klockan ska bli 22.45, då Coyote Ugly börjar..

Idag har jag vart på dop hela dagen. Åkte in till sthlm med 12.07 tåget, med mamma och mormor, sen handlade vi hamburgare på burger king och tog med. Sen tog vi tunnelbanan till Högdalen. Sen satt vi i kyrkan och såg när Theodor döptes, min syssling. Sen var det fika och massa prat med släktingar som man träffar kanske 1 gång MAX om året. Lite segt. Saknade älskling!
Sen åkte vi hem.. btw, så ska jag få en till syssling i februari..

Skulle träffat älskling och se på film, men det fanns inget att se så jag orkade inte, han ville spela med.. Så det sket sig.. Men det gör ingenting? .. Jag är endå så äckligt trött .. Vi har inte träffats på 4 dagar, utom i skolan dåra. men det räknas inte tycker jag!! Men imorgon ska jag pussa på han massa!!

Igårkväll bröt jag ihop helt.. Jag gick in i badrummet, släkte lampan och lyssnade på Simple Plan - Welcome to my life. Och det brast, jag grät och grät och grät. Tänkte massa på farfar.. Varför försvann du? :'/.. Jag tänkte på massa, det gör fortfarande ont att tänka.  Jag kunde ine se mig själv i spegeln, blev så äcklad. "Hur kan jag leva med mig själv?" Dom tankarna gick runt i huvudet. Jag gick in på rummet och tog upp min telefon, gick in på Skapa nytt meddelande.. Skrev "Jag kan inte se mig i spegeln, jag mår så jävla dåligt, snälla.. Hjälp mig! Jag älskar dig!" Sökte på namn "älsklingen" , men slog igen telefonen, jag kunde inte.. varför vet jag inte, men jag klunde bara inte. Vill inte vara svag.. så jag la mig i sängen och grät mer. Sen tillslut lyckades jag väl somna. Men hela natten drömde jag mardröm efter mardröm..

Jobbig natt, jobbig dag..

"Every night in my dreams,
I see you, I feel you.."
2006-11-11 @ 21:43:11 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback