Måndag.

Imorse vid 9 vaknade jag av en jävla borrmaskin, hela rummet skakade, sängen, allt..
SÅ tänkte jag vem fan är så dum att dom borrar så tidigt? Men så märkte jag att det var i mitt hus som höll på. Så kom jag på att dom nya fönstrena kom idag och att det var dom där gubbarna som byter ut fönster och så som höll på. Men ändå, 9!!! Så jag gick upp, arg, trött.. gick ner hämtade en macka, dom pratade lite med mig. Sen gick jag upp kollade lite på tv. Sen slutade dom hålla på låta så jävligt så då gick jag och la mig igen, och vaknade en timma senare av att mamma kom in och sa att hon åkte till jobbet. Kunde ingen ha sagt till mig igår att dom skulle komma hit? så att jag kunde ha sovit någon annanstans. För nu tänkte jag, åh vad skönt att vara ledig så man får SOVA!!!! men neeeeej.. aja vi har nya fina fönster nu iallfall! 8-)

Nu när jag låg i sängen så kom jag på en sak.. vi har ITALIENSKA PROV på onsdag :O, det hade jag helt inte alls tänkt på förräns nu! Shit, måste plugga.. Lära mig Essere och Avere (är, har) jag som har så svårt för sånt :/. Men det går nog bra hoppas jag!!

Undra vad jag ska göra idag, jag vill ut och hitta på något. Funderar på att hämta kort som jag framkallart med, från i somras :), ja det ska jag nog göra!! Får se om någon vill följa med..

Nu ska jag duscha iallfall ..

Have a nice day!
2006-11-20 @ 11:15:13 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: tott

lyllo som har italienska >.

2006-11-20 @ 11:27:31
URL: http://handwriting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback