Onsdag.

Onsdag idag, redan :O, det har gått massa fort ju!
Knappt hunnit med. Och så fort skolan började igen, så är man helt slut, orkar inte göra något men man har massa att göra! I måndags hade jag datakunskapsprov på Word, fick G. Sen fick jag reda på Vård & omsorgsprovet, där fick jag MVG :D . Och idag hade jag Italienska läxförhör, det gick bra!! Sen så hade jag matteprov som gick rakt åt helvete! Fyfan vad jag har svårt för det. Plus att jag har sånt starkt hat mot matteläraren "Silikonlisa".. Men hoppas iaf på ett G, vill verkligen inte ha omprov, för det kommer aldrig bli gjort om jag känner mig själv, vilket jag tycker att jag gör ganska bra!

Igår var jag med Bejbi, hade det massa mega mys <3 Jag är så otroligt kär, blir mer och mer hela tiden!!
Jag älskar MATTIAS! <3333

Nu ska jag snart och träna :D Det ska bli skönt, även fast jag har träningsvärk sen idrotten (?)..
Min urinvägsinfektion börjar försvinna, thank God, eller Thank the pencillin ;P

Nä, nu ska jag gå..

Arrivederci!!
2006-11-08 @ 17:55:18 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: amna-tott

åh, att vara förälskad är det bästa som finns ^.^

2006-11-09 @ 16:23:30
URL: http://handwriting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback