Söndag.

Det värsta just nu är att det är söndag, för då är det bara EN dag kvar tills måndag och skola. Jag vill verkligen inte som jag sagt i tidigare bloggar..

Klockan är nu 12.30 och jag vaknade för 30 minuter sen ungefär, gick och la mig halv 3, läste till 4 somnade ett tag efter det :/!
Jag har precis ätit litegranna, två scones. Jag kan inte äta frukost längre :S, jag mår bara illa! Nu lyssnar jag på My chemical romance - Welcome to the black parade. Den är väldigt fin! åh, jag tycker om saker som är fint! Min pojkvän är fin, finast på jorden.

Så.. Vad händer idag? Ja en bra fråga.. Bejbi ska plugga :/, hur lång tid tar det?
Senn ikväll ska jag och Eraajkaa träna :), äntligen..
Men innan dess, har jag faktiskt ingen aning, ska nog spela tv spel :D. För att ha något att göra! Få se vad det blir för spel.
Crash bandicot äääger jag på så får nog bli de ;)

Nä nu ska jag gå och duscha..

Arrivederci!

Nu är klockan 18.42 och jag sitter här lite igen. Idag har jag inte suttit här knappt någonting :O, har spelat massa tv spel istället :D. Crash bandicot, Spyro 2, Tekken 5, Sagan om dom två tornen, och så något mer jag inte kommer ihåg vad det hette men som var skittråkigt :S.  Det är askul att spela ju :D hade nästan glömt hur kul! Nu ska jag snart till tvn och kiolla lite.. Ringde bejbi för ett tag sen, men han var och handlade med sin far, men hans mamma skulle säga åt honom att ringa mig så får se om han ringer snart!!

Nu till tvn, ajöö..

blev ingen träning idag :( Har feta urinvägsinfektionen! Bläääääää..
Så jag har mest setat och spelat tv spel :D Tekken 5 mest :D
Jag har sett lite på tv med, och ätit apelsiner <3
Sen ringde bejbi med, så vi pratade ett tag <3

Jag skulle kolla på Gothika hade jag tänkt, men.. jag vågar inte själv :/. Kollade lite i början men usch! Den är leeeskig ju :(
Så nu sitter jag och lyssnar på musik och målar naglarna :P

Nä nu orkar jag inte skriva mer,
Bonne Nuit!

2006-11-05 @ 12:32:28 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Josefine

Jag älskar att spela Crash ;)

2006-11-07 @ 21:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback