Torsdag.

Torsdag torsdag torsdag.. Förut var det en dag jag hatade, för något år sen. Men nu, det är nog den skönaste dagen på veckan. För det är dagen innan fredagen, och det är härligt att tänka "Yes imorgon är det fredag, sen helg!"..   Just nu satt jag precis och tänkte så, och så längtar jag tills julen. Erica fick mig att börja längta när vio pratade om julklappsinköp. VAD SKA MAN KÖPA? Jag har ingen aning, tack att de är ett tag kvar sp man hinner tänka ut något riktigt bra till alla! Älskling blir svårast att köpa något till, inte nog med att det är julafton, vi har ett halvår på julafton med :O Så det måste vara något extra speciellt, men vad köper man? Tips, någon?

Jag har just setat och skrivit massa Social Omsorg sen HALV SJU!! Kraaamp kan man säga. Men det är rriktigt intressant så det är ingen fara, man lär sig massa bara av att läsa litegranna. Just nu håller vi på läser om Funktionshinder och handikapp, det är ganska sjukt vilka tankar folk har om det. Man blir fan aggressiv av att läsa det, shiet.. Testa själv att vara rullstolsbunden, hur länge skulle vi klara oss? Inte många minuter inte.. Dom är jävligt starka och ska vara riktigt stolta att dom klarar av det :)

Jag fick btw IG på matteprovet som jag trodde. 6,5/0.. G vad typ 10! vi har kommit på att proven är mycket svårare än våran bok, dom håller inte alls samma nivå. hur är det då tänkt att vi ska klara oss? en förklaring tack, SilikonLisa!!

I helgen blir det först Öppet Hus på skolan. Sen på kvällen blir det hem till Anna med Denise och off course Anna ;). Vi ska laga mat, Pizza :D och se på film och ha det myys! Sen på söndag och lediga måndagen får vi se. Erajka vi måste fika någon dag iallafall :).

Nä nu ska jag fixa ner lite musik :)
Se you later <3

2006-11-16 @ 21:21:33 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback