Torsdag.

Jag är förkyld, massa förkyld. Mår inte bra alls, men endå är jag ganska pigg.
Nu sitter jag och lyssnar på jullåtar :), mysigt!!
Jag är hemma med brorsorna, mamma & pappa skulle på middag hos någon jobbarkompis till pappa. Ganska skönt att slippa dom ett tag!

Igår såg jag på OC. Det avsnittet fick mig verkligen att tänka, jag grät ganska mycket. Det var sorligt! Det som hände dom kan hända mig?!! Äh, jag orkar inte tänka så. Men sant är det ju !!

Grupparbetena i skolan går segt. Idag på Rehabiliteringen satt jag och Anna och kollade i ett Läkar Lexikon . vi letade efter ryggmärgsskador och hittade det tillslut. Sen kollade vi på graviditet och förlossning och bestämde oss för att adoptera. Nä då :P, dety vill vi inte! Men Aj fan säger jag bara.. ska en kropp verkligen klara det? ska MIN kropp klara det? Helt otroligt.. men det är samtidigt väldigt tufft. Jag har aldrig riktigt tänkt på hur bebisen ligger inne i magen. Att den ligger i magen vet man ju, men HUR den ligger, hur den är skyddad. Det fanns massa bra förklarande bilder, väldigt intressant faktiskt!! MAn lär sig massa nya saker varje dag :).

Btw, så fick jag MVG på mitt American History X arbete :), sjukt nöjd!!

Imorgon är det den 24 november, min och älsklings 5 månaders dag <3 , 1 månad kvar til julafton och Älskling åker till Malmö för att lana! Vilken noerd ;). Hoppas han kommer hem hel bara..

Min fredag kommer se ut såhär nånting: Skola, Träffa älskling snabbt innan han åker, gå på bio med Anna, Denise, Lena (?), Erica (?). Det ska bli sköjs :).
Och på lördag ska jag städa rummet och fixa fixa lite, och sen ska jag hem till mormor som fyller år! Hon ska göra massa god mat och tårta! :)
Tillsist söndag.. Ingen aning vad jag ska göra då! Får hitta på något skojs :) Någon? :P

Nu ska jag kanske baka *-) sockerkaka skulle vara smaskigt!! :)

Arrivederci!
2006-11-23 @ 18:53:49 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback