Besvikelse.

Varför blir saker aldrig som man tänkt sig? Eller som man vill?
Det spelar ingen roll vad det än är, alltid blir man besviken. Kánske inte alltid men i 78% av fallen om inte mer.. Jag har just blivit besviken, fast egentligen mer ledsen men anyway.. Hur mycket besvikelse kan en människa ta?

Jag tänkte också på. hur många tårar klarar man av att gråta på en och samma gång? Jag menar.. Nångång måste man väl liksom torka ut, inte kroppen, men tårkanalerna! Och om man inte gråter, hur mycket tårar kan man samla i sig innan det brister?

Jag blir galen på mina tankar. Sitter och tänker på massa just nu.. Mindre roligt!
Allt jag vill just nu är att vara hos Mattias, krama honom! Bara vara.. Skulle verkligen behöva det just nu :/
Jag älskar dig Mattias, 100 dagar idag <3
2006-10-02 @ 18:00:17 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback