Måndag.

Måndag idag och vad har jag gjort för nytta? Ganska lite kan jag säga.
Jag vaknade, åt frukost, satt lite vid datan. Sen  började jag plocka undan lite från sängen och golvet, tänkte städa lite. blev inte mycket av det förutom att jag bäddade sängen och tog in alla kläder i garderoben! Sen duschade jag, läääänge! Skönt :)
  Sen nästan precis efter så ringde pälskling och frågade vad jag skulle göra idag, om han kunde komma över. Så gjorde han det! vi kollade på Beck - skarpt läge.. Den var riktgit bra faktiskt :) Fast man blev lite aggressiv av att kolla på den, hehe
 Sen myste vi litegranna <3 Sen skulle jag äta och han gick hem..

Och nu sitter jag här, har nyss pratat med pälskling i telefonen! Och nu funderar jag på vad jag ska göra resten av kvällen, tills telefonen min ringer!   Kanska ska gå ut en sväng, i det kalla och väldigt mörka.
Kom just på att jag inte satt min fot utomhus idag..

Jag är ruskigt godissugen med, ujujuj..

Och nu lyssnar jag på Last Christmas och pratar med några på msn!

Solong..
2006-10-30 @ 18:06:43 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback