Onsdag.


Först och främst - Gunilla, min moster fyller år idag så GRATTIS! :D You're my favorite!

Idag fick jag reda på en sån otroligt smaskig grej, haha. eller egentligen flera. HAHA :D
Jag blev så glad, vet itne varför. Men den där tyngden som fanns i mig från tidigare idag försvann! Nu känner jag lätt och lycklig.. Jag saknar faktiskt, men det ska vi inte gå in på. Behövs absolut inte!
Men nu k'nner jag mig iallfall lycklig som sagt!

Vi var och hälsade på, på gamla skolan idag.Det var kul, kändes bra att träffa Laila :), saknar henne jättemycket! .. Men sen när vi vart där så blev jag på ledset humör, varför kan man undra?! Och jag vet, men känner mig så dum och fjantig för det.. Fjant är vad jag är när jag tänker så..

Men sen efter idrotten hände det roliga, fyfan.. då blev jag på bättre humör. Sen blev jag på ennu bättre när jag pratade med en person och fick reda på massa saker, det behövde jag verkligen! :) Tack!

Jag tänkte också på en sak. Hur ska man någonsin vara säker på något? Jag menar, det finns så många val att göra, så många vägar att gå.. Man blir så förvirrad så det inte finns.. Så hur vet man vad som verkligen är rätt och vad som är fel? Kan man verkligen veta det? Hjärtat säger ju en sak men hjärnan skriker en annan! Vad ska man gå efter, hjärna eller hjärta? Hur ska man kunna lita på sig själv i vissa situtioner.. Alltihop är förvirrande.. Det enda jag vet helt säkert just nu är att JAG ÄLSKAR MATTIAS MER ÄN ALLT! MITT HJÄRTA BLÖDER AV KÄRLEK! JAG VILL INTE LEVA UTAN DIG! <3<3<3
2006-09-13 @ 19:57:30 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback