07-04-08

Jag hade fått en kommentar av en att det var länge sen jag skrev och att man vill veta mer om mitt liv!
Det kändes bra :). Verkligen. Trodde inte att någon läste det jag skriver , ens bryr sig att lägga ner tid på det!
Tack för de orden :)

Jag har faktiskt under en tid velat skriva, men jag vet inte vad eler hur. Känns som jag tappat all inspiration.
Visst, det är väl inte så svårt att skriva här vad man gör och så.. Men ändå, det känns som att jag måste ha något att skriva för. Som nu när det faktiskt är någon/några som läser det jag skriver. Då känns det genast bättre.

Jag kan börja med att skriva om helgen nu.
Lördagen var jag i Tumba där min brorsa har Hockeycup.
 De vann sina båda matcher :)
Jag är nog världens stoltaste storasyster!

När vi kommit hem därifrån så åt vi påskmat och sen såg jag på American Pie - The naked mile.
Älskar dem filmerna :D, fick hela boxen av pojkvännen när jag fyllde år :)!

Idag vaknade jag 10.15 av att mamma och lillebror pratade där nere.
Jag tänkte "Ska inte hon vara på jobbet?" . Gick ner och kollade, hon hade så ont i magen så hon åkte hem. Mår illa gör hon med, hoppas det inte är magsjuka eller något annat äckligt som smittas bara!

Jag är så trött.
mina dagar går i slowmotion, jag vill att något ska hända!

Imorgon är det sista lediga dagen, sen börjar skolan igen.
Jag vill verkligen inte tillbaka dit.
Jag orkar inte. Allt blir bara så fel med allt.

:'(
Mattias kommer inte hem förräns imorgon fick jag reda på idag.
Men han vet inte vilken tid ännu. Fan! Han skulle ju komma hem idag :(
Vi kommer inte hinna ses imorgon heller, eftersom jag ska bort till mormor och morfar.
FAN igen. Helvete. Nästa gång vi ses är på tisdag, på bussen påväg till skolan. Jävla skit! Ännu en dag åt helvete :/

Satt ute ett tag i solen nu med, skönt. tills molnen invaderade himlen och skuggade världen.
Då blev det kallt! Iih. Då gav jag upp, gick in och satte mig här. Nu sitter jag och lyssnar på musik och äter godis.

Så. Jag har bestämt att jag ska bli bättre på att skriva här nu!
Ha det bra <3
2007-04-08 @ 14:41:29 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Josefine

Jag brukar också läsa.

2007-04-08 @ 16:07:55
URL: http://rebelrebel.blogg.se/rebel
Postat av: fredde

ashärligt att du e tebax me skrivandet igen :D

2007-04-08 @ 17:50:29
Postat av: Erica,

Jag har väntat på att du skulle börja skriva igen =)

2007-04-14 @ 18:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback