07-04-11

Kan man svara på kommentarerna, någon? Jag fattar inte hur man gör isåfall, har försökt komma på det men nej.
Så om det är någon som vet, skriv gärna :). Vill kunna svara!

Kan svara här sålänge :).
Det var jättehärligt att träffa Mattias igen :), underbart!
Han är min andra halva liksom!
Det där med min kompis, ja jag hoppas hon läser det och att allt löser sig! :)


Iallafall, igårkväll försökte och försökta jag komma in här för att skriva, men det ville inte.
Höll på blir galen, ville verkligen skriva av mig. Och nu är allt det glömt, kommer inte ihåg alls vad det var.

Natten till igår så drömde jag att någon hade kommenterat något inlägg och skrivit att jag skrev jättebra och så men att jag hade för många detaljer med :S, haha. Trodde det var sant först så var tvungen att kolla ifall någon skrivit så :p, men det var bara en dröm, hehe!

Idag är all snö borta :D, yes! Och jättevarm och soligt! Men blåsigt.
Imrogon ska jag sola solarium och sen kolla lite i affärer efter ett svart skärp och en vit cardigan. Kanske även efter en plånbok! Får se vad som hittas..
Nästa vecka får jag 320 kronor i matersättning från skolan :D, så det lär går till lite kläder ;)
Som om jag inte köpte tillräckligt förra veckan, haha.

Torsdag och fredag är jättesköna dagar! Slutar 11.40 och 12.45 ! Så himla härligt, speciellt nu när det är fint väder.
Kan jag komma hem tidigt och sitta ute och sola lite ;).

Nu sitter jag här och lyssnar på Håkan Hellström och funderar på om jag verkligen ska gå och träna idag, har ingen lust, men skulle behöva det. Går kanske ut och går istället - fort! Måste bränna...

Nej nu ska jag göra något annat en stund!
Pusshej!

2007-04-11 @ 17:05:37 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: ' CAROLIN

visst är dom :D

2007-04-11 @ 18:34:04
URL: http://C4ROLIN.blogg.se
Postat av: fredde

Vad härligt för dig!
Jag vet faktiskt inte själv om man kan svara på inläggen :S men man kan ju alltid skriva ett nytt inlägg som svar eller något sånt :P anntar att det är det enda alternativet..
Du skriver faktiskt jättebra! det skulle kunna vart jag som skrev det, fast inte det där med förmånga detaljer, jag gillar detaljer, och nogranna beskrivningar.. man får ut mer känslor ur en text då :)

2007-04-11 @ 19:32:19
Postat av: Victoria

Man måste nog skriva en ny kommentar, antingen i sin egna blogg, eller kolla in personen som har skrivit och svara i hans/hennes blogg :P

2007-04-11 @ 20:18:03
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: Anonym

ja, bra Victoria! det var precis så jag menade fast jag var inte lika bra på att förklara :P

2007-04-11 @ 22:35:27
Postat av: fredde

ja, bra Victoria! det var precis så jag menade fast jag var inte lika bra på att förklara :P

2007-04-11 @ 22:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback