07-04-12

Hejhej!

Hoppas alla mår bra :) och tack för kommentarerna, borde det egentrilgen inte gå att svara på kommentarer? skulle vara smart.. Menmen, får svara på annat sätt..
Själv har jag varit jätteglad hela dagen, riktigt skuttat fram :P
Sol och varmt väder :D VÅR! Kan man vara annat än glad? :D

Älsklingen var här men gick precis hem :/, skulle äta. Men han ska ringa sen efter så kanske vi träffas igen :)
Vi kollade på Pirates of the carribien 2.. Den är väl bra, men sååå lång. Jag är jäättetrött idag, pga pollenallergin.
Man blir skitseg.

Jag slutade 11.40 idag :D
Åkte ner i centrum, skulle ha solat men orkade inte så gick och kollade lite i affärer istället.
Köpte en vit cardigan :) och en ny hudlotion..

Skriver mer senare, kom upp andra saker nu.

20:07
Jag är inte glad längre.
Grät precis ur alla tårar jag har.
Fyfan att det kan vända så..
Pojkvännen ringde och sa att han ville se på innebandy, men det ville inte jag så vi tjaffsade lite, mest jag.
Jag vil bara vara med honom. Det kanske låter töntigt att bli ledsen över det här. Men saken är att det inte är första gången, absolut inte som något annat kommer före!  Jag blir bara så ledsen :/

2007-04-12 @ 19:27:30 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: fredde

det låter inte alls töntigt att du blir ledsen, det kan jag förstå att du blir! Kunde han inte ha spelat in innebandyn då? om det nu var på tv.. menmen, vad vet jag.. du ska iaf veta att det inte var töntigt av dig att bli ledsen.. jag förstår dig iaf!
Du får förresten säga till om det blir för jobbigt med alla mina kommentarer hela tiden :P

2007-04-12 @ 21:32:04
Postat av: Erica,

Var stark My =) <3

2007-04-14 @ 18:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback