07-04-13

Fredagen den trettonde idag. Ojojoj , haha.
Det enda som hänt mig idag är : Jag förov mig 1 timme, skavsår på hälen AJ, bråkat med pojkvännen (Löst nu!).
Inte för att jag tror på att det är en otursdag mer än någon annan dag på året!

Tack för kommentaren om min krönika :D, det värmer!
Jag fick förresten betyget på den idag, MVG ! Lite glad man blev, hehe. Får troligen det i slutbetyg också, iallafall vad det låter som på läraren :)

Skriv hur många kommentarer som helst om vad som helst :D, jag blir bara glad! Så fortsätt :)

Idag så var det skola som alla andra dagar. Slutade 12.45 så det var skönt.
Då åkte jag hem och gick sedan till Mattias. Vi pratade och hade det mysigt tills det blev lite fel, började bråka, eller bråka låter så dramatiskt, vi tjaffsade och jag grät. Men sen löste det sig som alla andra gånger, vilket jag är jätteglad för! Han är världens underbaraste och jag vet att han inte menar något med det han gör/säger. Men det är svårt att tänka så just då. Då känns det som att allt är emot mig liksom. Men vi klarar allt! Det måste vi <3

Nu när han har ätit så ska vi ut och träffa några kompisar.
Det blir nog kul! Förhoppningsvis. Det brukar det :)

Nu ska jag ringa ett samtal ;)

Skriver senare..

22:48
Jag var ute med pojkvän + kompisar. Det var jättekul :)
När jag kom in igen så såg jag på hundtricket och skulle göra popcorn. Vad tror ni händer? Jo, jag bränner dom så nu luktar det bränt i hela huset. Det rök som satan. Fyfan, mitt hår luktar satan. Någon gång måste väl vara den första då man bränner popcorn. Så passande på fredagen den trettonde! Jag börjar fan tro på att det är en otursdag :S hehe..
2007-04-13 @ 18:25:46 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: fredde

Grattis till MVGet!! Du kan vara stolt över dig själv :D
hahaha, du verkar ha haft endel otur du, jag har inte haft så mycket otrur jag själv faktiskt.. utom att jag också försov mig, men det är ganska vanligt :P

2007-04-13 @ 23:00:11
Postat av: Josefine

Du hade definitivt mer otur än vad jag haft idag. Iofs har jag ingen pojkvän att bråka med, så jag behöver inte ens oroa mig. Försov mig inte ens :o
Detta händer dock alla andra dagar än just fredag den trettonde^^

2007-04-13 @ 23:19:24
URL: http://rebelrebel.blogg.se/rebel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback